Starved Souls
strona główna zasady pobierania i zamawiania kredyty pobrania buttony polecane
Ariana | Blogger | X X

Archiwum bloga

Twój tekst

Cześć! Znajdujesz się na blogu graficznym Ariany.

Ewentualne zamówienia proszę kierować na maila ariana.prace@gmail.com. Darmowe szablony i dodatki możesz pobrać z mojego deviantArta.

Już wkrótce nowy post!

Obserwuj!

24.9.15

Kończ waść, wstydu oszczędź!

Cześć!
Jak widać, nowy szablon. Mam nadzieję, że będzie dobrze reprezentował bloga przez najbliższą przyszłość, ponieważ raczej nic nowego się tu nie pojawi.
Znowu stoję przed dużym wyborem, którego skutkiem, niezależnie jaką decyzję podejmę, coś ucierpi. Za tydzień zaczynam studia, więc ograniczy się mój wolny czas (choć plan zajęć mam niezły). Muszę zrezygnować z jednej rzeczy, które traktuję jako hobby, i padło na Starved Souls, co do którego serce straciłam o wiele wcześniej, niż mogliście to zauważyć. Do grafiki jako takiej już mnie nie ciągnie, nie widzę sensu w robieniu wolnych nagłówków czy sygnatur, które są po prostu do oglądania - zabierają dużo czasu, a nikomu się nie przydają. Nie "opłaca" mi się dodawać tutaj szablonów minimalistycznych, bo pobierają je stąd z trzy osoby na jedną pracę, a że uwielbiam je robić, to będą się ukazywać na Wiosce Szablonów, gdzie na pewno więcej osób z nich skorzysta. To także zapobiegnie niepotrzebnej stracie mojego czasu na coś, co nikomu się nie przyda. Pozostaję także przy dodatkach, szczególnie przy teksturach, które ostatnio dają mi dużo frajdy. Będę je publikować na deviantArtcie, jeśli ktoś chce otrzymywać o nich wiadomość, to zachęcam do zaobserwowania mnie właśnie tam. Oczywiście dodatkowym blogiem pozostaje Serialowy Bełkot,  na którym pisanie pozostaje dla mnie wielką przyjemnością.
Cóż innego mogę powiedzieć? Niewiele. Dziękuję wszystkim, którzy ze mną byli, szczególnie tym czytelnikom, których opinie zawsze pojawiały się pod postami - wiedzcie, że przez długi czas tylko Wasze komentarze trzymały mnie tutaj :) Do zobaczenia na Wiosce i dA! ♥

PS.: Galeria Starved Souls ciągle pozostaje, niedługo zaktualizuję ją do postu nr 81.

7 komentarzy:

  1. Strasznie mi się smutno zrobiło, gdy przeczytałam tą notkę :c Szkoda że kończysz z tym blogiem, był serio super, mam jednak nadzieję, że kiedyś tu wrócisz. Co do studiów wiem co czujesz, sama zaczynam je za tydzień ;)
    Więc trzymaj się tam i będę czekać na dodatki na DA <3
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzisiaj postanowiłam sobie, że muszę wrócić do bardziej regularnego komentowania. Zobaczyłam, że dodałaś notkę, od razu pomyślałam, że "o, tutaj dawno nie komentowałam". Kliknęłam, zachwyciłam się nowym szablonem, a już kilka sekund później wpadłam w depresję. Kurczę, no, bardzo lubiłam tutaj zaglądać, i zawsze to robiłam, mimo, że ostatnio właśnie nie komentowałam, czego teraz żałuję.
    Cóż mogę rzec ;-; Trzymaj się ciepło, życzę Ci dużej ilości dolarów, będę komentowała dalej na Wiosce Szablonów.
    Pożegnalne Gonkers xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkoda, bo zaczęłam zaglądać tutaj regularnie. Ale jeśli będziesz dalej publikować na Wiosce to się cieszę.

    OdpowiedzUsuń
  4. O nie, to była jedyny blog z grafiką, na który bieżąco zaglądałam. :( W każdym bądź razie, życzę Ci powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  5. ładne prace jestem ciekawa jak zrobiłaś te wysuwane menu.

    OdpowiedzUsuń
  6. O, prawdę mówiąc naprawdę ogromna szkoda. Dopiero dzisiaj wpadłam na Twojego bloga i muszę przyznać, ze robisz naprawdę świetne szablony. Widać dbałość o szczegóły i konsekwencję, plus, wypracowałaś sobie swój własny, minimalistyczny styl, który bardzo mi się podoba. ;)

    Życzę jednak dużo zabawy i tak samo twórczego spędzania czasu w przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh... dopiero teraz zobaczyłam ten post. Na początku poczułam smutek, ale z każdym kolejnym zdaniem się uspokajałam. Rozumiem twoją decyzję, bo w pewnym stopniu mam podobną sytuację. Uwielbiam twoje pracę całym serduszkiem i na pewno będę je oglądać na Wiosce Szablonów i dA. Niestety, nie obiecuję już takich długaśnych komentarzy, zwłaszcza na dA, gdzie nie mam konta, ale na pewno coś napiszę na WS lub gdziekolwiek indziej, gdzie cię znajdę!
    Życzę ci sukcesów w dalszym tworzeniu, a także powodzenia na studiach:)
    Ściskam ciepło,
    Curly xx

    OdpowiedzUsuń