Starved Souls
strona główna zasady pobierania i zamawiania kredyty pobrania buttony polecane
Ariana | Blogger | X X

Archiwum bloga

Twój tekst

Cześć! Znajdujesz się na blogu graficznym Ariany.

Ewentualne zamówienia proszę kierować na maila ariana.prace@gmail.com. Darmowe szablony i dodatki możesz pobrać z mojego deviantArta.

Już wkrótce nowy post!

Obserwuj!

28.12.15

82. I'm fairly local, I've been around.

#9 Big bad wolf - Dexter themed signature banner by Starved-Soul 

Eeee... Cześć? :)
Dziwnie tak dodawać coś po tak długiej przerwie, jednak ostatnio robi mi się prace tak dobrze, że pomyślałam: A jakby tak odwiesić Starved Souls? W końcu i tak wrzucam je na deviantArta, więc czemu by nie dodawać ich do notek, "po staremu"? W ten sposób właśnie trafiłam znowu tutaj.
Jak już pisałam, ostatnio bardzo miło wykonuje mi się nie tylko grafiki, ale też dodatki, zresztą, widać to w mojej galerii na dA - co kilka dni pojawia się tam coś nowego. Tekstury, nagłówki, sygnatury... Na mailu nawet wykonuję zamówienia ;) Czuję się wtedy jak w wielkim, wygodnym fotelu i aż wstyd pomyśleć, że jeszcze kilka miesięcy temu robiłam to wszystko z przymusu. 
W czasie mojej nieobecności poznałam kilka świetnych zespołów, masę nowych ludzi (naprawdę masę, jakieś kilkadziesiąt osób! Dla takiej aspołecznej osoby to cud :P) i odkryłam kilka nowych trików w Photoshopie. Obejrzałam kilka seriali, które zasługują na miano najlepszych, jakie widziałam, i zdążyłam złamać męskie serce. To ostatnie to raczej przykre, ale też uczy. Zresztą, kto nas tam zna od psychicznej strony, może to dlatego teraz tak mi się chce pracować nad grafiką? :)
Nie jestem pewna, w jakich odstępach czasu będą pojawiać się posty, ale raczej nie będzie to dawna częstotliwość rzędu 4 dni. Zwłaszcza, że sesja zaczyna się za kilka tygodni, a ja coś czuję, że ponowne dodawanie notek to kolejna forma prokrastynacji :')
No nic, nie wyżywam się już. Mam nadzieję, że ktoś tu dotarł, a jeśli nie dotarł, to że przynajmniej zajrzał na bloga. Tym, którzy tu są - dziękuję! ♥

#9 Big bad wolf - Dexter themed signature banner by Starved-Soul 
Ostatnio po raz drugi oglądam Dextera. Prokrastynacja mocno.
Do tego przymierzam się do Doctora Who, co oznacza kolejne 120 godzin wyjętych z życia. Ale wiem, że będzie fajnie. Przynajmniej taką mam nadzieję! :)
#8 You're a hard soul to save by Starved-Soul 

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy. Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy. Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Zamówienie dla Marthy
Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Cóż, to tyle na dzisiaj. Ci, którzy obserwowali moje poczynania na deviantArtcie, nie zobaczyli wiele nowego, jednak następna notka będzie już wypełniona świeżutkimi pracami, obiecuję! Tymczasem żegnam się z Wami, do następnego wpisu! ♥

19 komentarzy:

  1. Notka! *O*
    Ale się cieszę, że wróciłaś <3
    Mam nadzieję, że przerwa dobrze Ci zrobiła, aczkolwiek obserwuję twojego dA, więc nie powinnam użyć tego słowa. Może zastąpię je chwilową nieobecnością na tym blogu :D
    Sygnaturki są boskie! Szczególnie ta druga :3 Kocham takie kolorki i kompozycję :D
    Z nagłówków moim faworytem jest ostatni, a co do szablonu na zamówienie jest po prostu cudny <3
    Nie mogę się doczekać kolejnej notki z czymś nowym. Mam nadzieję, że szybko coś dodasz :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!
    Forain z lost souls graphics

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ♥♥♥
      Jak pisałam, deviantArtowcy nie zobaczyli wiele nowego w tej notce :)
      Dziękuję bardzo za tak miłe słowa! Niesamowicie się cieszę, że mój "coming back" okazał się czymś miłym. >.<
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. GONKERS!
    A któż się tutaj pojawił?
    Tęskniłam bardzo, mega się ucieszyłam, kiedy zobaczyłam, że coś dodałaś! :D
    Super znowu zobaczyć Twoje prace.
    Z tej notki bardzo podoba mi się nagłówek w odcieniach zieleni i przecudowny, estetyczny szablon :) Jestem pod wrażeniem!
    Czekam na kolejną notkę z utęsknieniem :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. E tam Gonkers, dolary, brykiety, geszelegeszelekyky! $$$
      Tęskniłaś? *.* Jak miło! :)
      Dzięki wielkie! ♥

      Usuń
  3. Bardzo się cieszę, że wróciłaś.
    Tęskniłam za twoimi pracami.
    Co do prac to jestem pozytywnie zaskoczona, wszystko piękne. Pierwsza sygnatura jest świetna. Bardzo podobają mi się w niej kolorki i napis. Ostatni nagłówek spodobał mi się najbardziej ze wszystkich. Kolorki mnie chyba najmocniej urzekły:)
    Pozdrawiam serdecznie i czekam na następną notkę!
    Dreidre(engravinggreys) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się z kolei cieszę, że czekałaś i nie zapomniałaś o staruszce Arianie :P
      Dziękuję bardzo! Widzisz, tak działa magia Michaela C. Halla - wszystko z nim pięknieje, włączając moją sygnaturkę :D
      Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki! ♥

      Usuń
  4. Tak, tak, tak! Mam nadzieję, że będzie można u Ciebie zamawiać szablony :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ♥♥♥
      W informacjach napisałam, że przyjmę jedno zamówienie :)

      Usuń
    2. Więc składam zamówienie, już lecę do regulaminu!
      ♣ Hasło: miracles
      ♣ Pełny link do bloga: http://przy-goracej-herbacie.blogspot.com/
      ♣ Układ: Dwukolumnowy, jedna kolumna na post, prawa (lub lewa, obojętnie) na inne gadżety
      ♣ Kolorystyka: Myślę, że zdecyduję się na czarno-białą. Zależy mi na tym, żeby tło całego bloga (a zwłaszcza w postach) było białe.
      ♣ Opcjonalnie: Podaję link do grafiki, którą sama wykonałam: http://i68.tinypic.com/radsub.png Możesz ją wykorzystać i nią się sugerować albo sama wykonać jakieś logo z napisem oraz kubkiem herbaty w tym stylu, jeśli masz jakiś kreatywny pomysł :). Chociaż nie wiem, czy to nie będzie zbyt pracochłonne? Jeśli jednak się na to zdecydujesz to nie mam żadnych wymagań co do miejsca napisu/kubka itp oraz czcionki. Tylko, żeby napis był czarny, a kubek prosty i właśnie taki jakby minimalistyczny.

      Co do reszty: Zdałabym się na Ciebie. Wiesz, że niesamowicie podobają mi się Twoje prace. Przede wszystkim minimalizm i kolorystyka czarno-biała. Bardzo podoba mi się szablon w stylu z tego postu lub ten: http://starved-soul.deviantart.com/art/Bookworm-Szablon-Wioska-Szablonow-574721997

      Ach, i chciałabym żeby na blogu nie było tej opcji "czytaj więcej" tylko post byłby w swoim pełnym pakiecie :)

      Pozdrawiam!

      Usuń
    3. Jak się tak teraz zastanawiam, to układ szablonu o którym myślę chyba jednak nazywa się jednokolumnowym :D

      Usuń
  5. Wróciłaś! <3
    Tęskniłam za Tobą i Twoimi pracami. Mam nadzieję, że na kolejną notkę nie będziemy czekali długo. Prawda? :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba się kroi jakiś czas powrotów... nowy rok, nowe motywacje. Fajnie ^^

    Tekstury bardzo fajne, uwielbiałam korzystać z prac tego typu. Kto wie, może odezwę się do ciebie niedługo z zapytaniem o dokładną licencję na ich wykorzystanie. Niech tylko wymyślę jakąś pracę, w której będę jakichkolwiek potrzebować.

    Tak czy inaczej... miło Cię tutaj znów zobaczyć!

    OdpowiedzUsuń
  7. Od kiedy tutaj trafiłam czekałam na kolejny post i w końcu się doczekałam!
    Wspaniałe prace. Urzekła mnie druga sygnaturka. Ma wspaniałe kolory i kompozycję. Zresztą jak większość twoich prac które do tej pory widziałam!
    Z niecieprliwością czekam na kolejny post.
    Pozdrawiam i życzę Szczęśliwego Nowego Roku.
    Kotxox :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje szablony są tak obłędne, że aż brak mi słów, żeby wyrazić zachwyt. Są takie jak lubię: proste i nieprzesadzone. Przechodzę do mojego jakże długiego zamówienia :)
    ♣ Hasło: miracles
    ♣ Link do bloga: http://queen-of-war.blogspot.com
    ♣ Układ: jednokolumnowy lub dwukolumnowy. Bardzo podobają mi się te szablony z czymś na kształt kolażu w nagłówku. Bardzo minimalistyczny i elegancki. (ten szablon główny jest obłędny! Albo układ w tym: http://funkyimg.com/i/MV84.png)
    ♣ Kolorystyka: przede wszystkim czerń, szarość, biel, ewentualnie dodatek brudnego różu. Tak, to powinien być raczej ciemny, mroczny szablon
    ♣ Opcjonalnie: zawsze wolę podać więcej zdjęć, żeby było w czym wybierać :) to tylko propozycje, opowiadanie jest na podstawie Harry’ego Pottera więc mogę pojawić się elementy związane: z Londynem, Hogwartem, lasem itp. dodatkowo może pojawić się biały kot.
    http://40.media.tumblr.com/cf15a00fc53853580ba9ecc48cbf83ec/tumblr_nziatcR4sf1u44nzfo1_500.jpg
    http://candicescrown.com/gallery/albums/userpics/10001/vs_284629~0.jpg
    http://40.media.tumblr.com/06ea407c50b76d86d42b82c62e398d06/tumblr_nzwfdafqDt1v0ro5ro1_1280.jpg
    http://40.media.tumblr.com/ef943e0c906aa15b321a60049a6422ef/tumblr_o02baeo0z41spzieio1_500.jpg
    http://41.media.tumblr.com/99d5d17c86b3c73d1287c115164cebc7/tumblr_nztjuv5Q561rf12uko1_1280.jpg
    http://40.media.tumblr.com/f1233e7bde849da00252b1dcb3fd4261/tumblr_nzv6vcJt281s5t3wxo1_1280.jpg
    http://41.media.tumblr.com/f72c17ac631cf343b7f0143110b5ce61/tumblr_o04gvdJMkw1s5t3wxo1_1280.jpg
    http://41.media.tumblr.com/c8b9704e187632ea6dfe838d5df1ae5e/tumblr_nzpt7sAxl01ubpzhso1_1280.jpg
    http://www.tomfelton.net/Gallery/albums/userpics/10004/normal_tom-felton-da-man-august-september-2011_-05.jpg
    http://feltbeats.com/wp-content/uploads/2011/08/Tom-Felton-Yann-for-web6.jpg
    http://daman.co.id/daman.co.id/wp-content/uploads/2011/08/Tom-Felton-Yann-for-web3-rev.jpg
    http://cdn.movieweb.com/img.site/PHBXDKDDUGfZGD_1_l.jpg
    http://www.tomfelton.net/Gallery/albums/userpics/10004/normal_LN2A2487-cooler-ready-rgb-v2-2-610x790.jpg
    Zawsze mam wrażenie, że moje zamówienie jest bardzo długie i dużo się w nim dzieje :D dlatego jakiekolwiek inne zdjęcia są dla mnie dowolne i zależne od wizji całości :)
    Jeśli chodzi o napis może się pojawić: In my dark times...
    Kontakt do mnie: black.ivy1303@gmail.com
    Pozdrawiam i życzę szczęśliwego nowego roku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ARIANA ♥ ♥ ♥ ♥ Moja reakcja jak zobaczyłam że wróciłaś równała się tańczeniu po pokoju, dosłownie. I to w jakim stylu, dziewczyno podziwiam cię! Zacznę od głównego który po prostu wymiata! naprawdę ten twój CSS to bajka, pozazdrościc naprawdę. Taki prosty a zarazem ciekawy układ i to jeszcze idealnie wykonany. Moje gratulacje! A teraz prace. Sygnatury są obłędne, zawsze lubiłam Twoje sygnaturki i wiele się to nie zmieniło. O nagłówkach nie wspomnę. Dajesz tam tyle stocków a to wszystko jest ze sobą tak idealnie połączone i jest bardzo harmonijne. Naprawdę ukłony, bo to jest trudna sztuka. A szablonik to perełka jak każda twoja templatka. Te Twoje wszystkie texturki są nieziemskie, także nie mogę się im oprzec! Na koniec co do Doctora Who to super, że masz zamiar go zacząc oglądac. Tylko błagam cię nie zraź się po pierwszym odcinku bo jest co najmniej... niepokojący. Ale tak czy siak serial warty obejrzenia, teraz to już swego rodzaju klasyk, mam nadzieję, że nie pożałujesz ♥
    Pozdrawiam gorąco i życzę Ci wspaniałego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  10. aż bym coś zamówila, ale nie mam na co, hahah.

    Nagłówek z Sherlockiem to życie, poważnie <3
    Bardzo się cieszę, że odwieszasz :)))

    Powodzenia i weny!
    mattie.

    OdpowiedzUsuń
  11. O,jak miło że wróciłaś <3 Prace świetne jak zawsze zresztą a szczególnie ten pierwszy nagłówek :) Nasza współpraca nadal widnieje u mnie na blogu:D Pozdrawiam serdecznie i wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Strasznie się cieszę, że wróciłaś. I mimo, że oglądałam twoje prace na DA to to nie jest to samo :) Oby dwie sygnaturki strasznie mi się podobają. Szczególnie ta pierwsza taka minimalistyczna. Co do nagłówków to tak samo wszystkie są piękne ale to ostatni najbardziej zwrócił moja uwagę. A to ze względu na piękną zieleń która jest całkowitą odmianą od tej pogody za oknem. Szablon jak zwykle jest genialny i idealnie dopracowany. Teksturki są śliczne i oczywiście je sobie pobieram. Czekam na nastepną notke ale jeszcze chcialabym zlozyc zamowienie.

    Hasło: miracles
    Pełny link do bloga: http://leprokonus.blogspot.com
    Układ: Chciałabym aby zdjęcie które ci podałam było na samej górze tak jak w tym twoim szablonie: http://funkyimg.com/i/WACX.png Z całą resztą zdaję się całkowicie na Ciebie. Chciałabym aby szablon był minimalistyczny. Powinny być miejsce na strony, archiwum, wyświetlenia, mój tekst i obserwatorów. I żebym miała miejsce jak będę chciała dodać gadżet o jakiej imprezie za danym blogu. Czyli całkowity minimalizm.
    Kolorystyka: Tutaj także zdaję się na ciebie. Jakie kolory będą ci pasować takie możesz dać. Ogólnie lubię prawie wszystkie kolory więc mnie to jest bez różnicy
    Zdjęcie: http://www.mountainlion.org/us/co/1240x515Colorado-Aspen.png

    OdpowiedzUsuń
  13. Hasło: miracles
    Link: http://caste-game.blogspot.co.uk/
    Układ:
    Nagłówek prosty. Może być nawet i sama nazwa bloga (The Caste Game) z jakimiś kartami w prawym kącie nazwy. Prosty prostokąt, lub coś, co ładnie wpasowuje się do tabeli z postami (tak jakby się na niej opierało, jak tutaj: http://forbidden-graphics.blogspot.co.uk/).
    Dwukolumnowy, z kolumną posiadającą gadżety po lewej, a posty po prawej. Dosyć szeroka lewa kolumna (260px). Jakby etykiety oraz archiwum mogło się pokazywać w prostokątach (tak jak teraz jest), byłabym wdzięczna. Menu stron mogłoby znajdować się po prawej. Albo pełna tabela jak po lewej, albo każdy gadżet oddzielony niewielką przerwą.
    Fabuła to kasta panująca w szkole decydowana za pomocą kart, które się szuka. Najlepiej jednak, jeśli szablon trzymałby się bardziej kart niż szkoły.
    Generalnie aktualny szablon jest idealny, lecz nie pasuje do fabuły. Myślę, że coś w takim stylu byłoby odpowiednie.
    Kolorystyka: Szare, czarne. Coś jak już istniejące.
    Kontakt (jakbyś potrzebowała): nocta.k@hotmail.com

    OdpowiedzUsuń