Starved Souls
strona główna zasady pobierania i zamawiania kredyty pobrania buttony polecane
Ariana | Blogger | X X

Archiwum bloga

Twój tekst

Cześć! Znajdujesz się na blogu graficznym Ariany.

Ewentualne zamówienia proszę kierować na maila ariana.prace@gmail.com. Darmowe szablony i dodatki możesz pobrać z mojego deviantArta.

Już wkrótce nowy post!

Obserwuj!

5.1.16

83. Blurryface

http://i.imgur.com/nN2XTMG.png

Cześć! 
Wracam po raz kolejny :) Zostałam mile zaskoczona przez Wasze zainteresowanie "odwieszeniem" Starved Souls - statystyki wyświetleń były najwyższe od początku istnienia bloga o.O A widzicie, jednak wielki Come Back coś jest wart :D 
Żarty żartami, a ja tu mam dylemat. Pod ostatnim postem pojawiły się aż cztery zamówienia, i do tego wszystkie fajne... Więc mam dla Was propozycję :) Mogę przyjąć i wykonać zamówienie każdej z Was, jednak będzie się to równało z wydłużonym czasem oczekiwania. Szacuję, że szablony skończyłabym robić tak za miesiąc - wszystkie oddane by zostały w jednym poście, ponieważ nie chcę nikogo faworyzować. Jeśli jesteście za, piszcie w komentarzach, a jeśli którejś z Was to nie odpowiada, to także proszę o informację. ;)
Dzisiaj przygotowałam zamówienie dla Infinity, złożone na mojego maila kilka tygodni temu (zamówienia składane na maila nie są już przyjmowane!). Do tego mam dwie sygnaturki, dwa nagłówki i plik .psd do jednego z nich. Wspomnę tylko, że oba te nagłówki uważam za najlepsze prace, jakie wykonałam (skromość²). Zapraszam!
________________________________

http://i.imgur.com/Mn3dP3R.png 
http://i.imgur.com/nN2XTMG.png
 Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy. Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

 Zamówienie dla Infinity0017
  Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Lewa kolumna zablokowana. Bardzo spodobał mi się układ tego szablonu, myślę, że będę go częściej stosować. Do tego zaszalałam z kolorami, mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko ;)
Po poprawki i odbiór standardowo zgłaszaj się na ariana.prace@gmail.com.
Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.
________________________________

Dziękuję Wam jeszcze raz za tak miłe powitanie mnie z powrotem na łonie grafikosfery :D ♥ Mam nadzieję, że nie zawiodę znowu i będę tu dłużej, niż myślicie. Zmykam, papa! :)

10 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Więc tak.. ekhm.. JAKIE PIĘKNE PRACE! ;o JESTEM ZACHWYCONA. WOW!
      Sygnatury są wprost bajeczne, pierwsza spodobała mi się bardziej. Co nie znaczy, że druga jest brzydka, nie, nie. Też mi się podoba, ale pierwsza jest no.. najlepsza na świecie, mega mi się podoba. Nie mogę przestać na nią patrzeć. Świetne napisy, zawsze mi się podobało jak je robiłaś. Zawsze ci dobrze wychodzą. Powtarzam się XD. Podziwiam cię za to. Nagłówki obłędne. W pierwszym urzekły mnie kolory, lubię połączenie pomarańczowego z takim niebieskim(?). Zaś w drugim ułożenie postaci zwaliło mnie z nóg. Świetnie rozmieściłaś modelkę, bardzo mi się to podoba. Ale z notki chyba najbardziej spodobał mi się szablon. Jest nieziemski. CSS ta samo jak i nagłówek prezentują się ślicznie.
      Niedługo będzie brakowało mi słów na komentowanie twoich prac, bo chyba już wszystkie wykorzystałam pod tą notką.
      Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie:)
      Dreidre;*

      Usuń
  2. Dziękuję, za przyjęcie mojego zamówienia!
    Mi zdecydowanie nie przeszkadza wydłużony czas oczekiwania na zamówienie :) Twoje prace bardzo mi się podobają, dlatego jestem gotowa czekać :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cieszę się że post pojawił się tak szybko! Sygnaturki są przepiękne. Szczególnie moją uwagę zwróciła ta druga. Wydaje się taka tajemnicza. Co do nagłówków to pierwszy jest moim zdecydowanym faworytem. Uwielbiam takie żywe kolory. Idealnie podkreśliłaś każdy element pracy. Szablon jak zawsze jest świetny. Nagłówek w nim bardzo mi się podoba a css jest genialny. Czyli tak jak zawsze u ciebie. Co do zamówienia to mnie nie przeszkadza wydłużony czas oczekiwania. Więc w dalszym ciągu jestem zainteresowana szablonem od ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Ja jestem za. Na Twoją pracę czekałabym i rok :D
    A nagłówki świetnie, nie potrafię się zdecydować, czy bardziej podoba mi się wersja ciepła, czy zimna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Yay, jak ja się cieszę, że wróciłaś na Starved Souls! ♥ Teraz tak na szybko, bo robię milion rzeczy na raz ;p Sygnaturki są cudowne! Naprawdę! Ale chyba ta czarno-biała jest moim faworytem, bo jest taka śliczna, a poza tym lubię czarny ;p
    Nagłówki to cuda świata ♥ Takie wyraziste... No i nie można oderwać od nich wzroku.
    Szablon - genialny! Lubię układ zamknięty i takie kolory, więc podbiłaś moje serce :*

    Pozdrawiam,
    Hope

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy nagłówek pobił wszystko! Połączenie stocków, kolory(pomarańczowy! Ach!) Nie mogę się napatrzeć! Zamówienie też jest prześliczne. Takie żywe! :D
    Weny życzę i czekam z niecierpliwością na kolejną notkę!!

    Pozdrawiam i zapraszam na nowo otwarty spis graficzny! Gdzie czeka na zgłaszających niespodzianka!
    http://grafika-na-widelcu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialna notka!
    Jak tylko zobaczyłam część graficzną notki, to miałam takie: WOOOOW!
    Baaardzo, ale to bardzo podoba mi się pierwsza sygnaturka :3
    Z nagłówków uwielbiam oba, a szablon... cudeńko! *o*
    Chciałabym mieć taki na swoim blogu :")
    Ogólnie bardzo czekałam na kolejny post od Ciebie :) Jestem nadal zachwycona twoim talentem graficznym i nigdy mi się nie odwidzą twoje prace <3
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie na nową notkę :3
    Forain z lost souls graphics ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Cześć, jeśli nie zaczęłaś robić szablonu dla mnie to chciałam napisać, jednak są mile widziane jakieś akcenty kolorystyczne poza białym i czarnym. Bo tak teraz patrzę, że każdy blog książkowy ma taki wygląd, że aż się wszystko miesza. A jak nie zaczęłaś to nawet nie patrz na mój komentarz ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spójrz na moją odpowiedź na Twój komentarz tutaj :P Ale mogę coś dodać, już się nad tym sama zastanawiałam, żeby się wyłamać i coś wrzucić kolorowego ;)

      Usuń