Starved Souls
strona główna zasady pobierania i zamawiania kredyty pobrania buttony polecane
Ariana | Blogger | X X

Archiwum bloga

Twój tekst

Cześć! Znajdujesz się na blogu graficznym Ariany.

Ewentualne zamówienia proszę kierować na maila ariana.prace@gmail.com. Darmowe szablony i dodatki możesz pobrać z mojego deviantArta.

Już wkrótce nowy post!

Obserwuj!

29.1.16

84. The souls that would die just to feel alive

http://i.imgur.com/EAG59UI.png 
x x x x x x x x

Cześć! ♥
Stęskniłam się, serio. Tydzień temu zaczęły mi się egzaminy, i choć notkę miałam gotową już dwa tygodnie temu, to nie znalazłam wolnej chwili, by ją dodać (chociaż zwykle zajmuje to więcej niż chwilę - jakieś 2 godziny siedzę nad jedną notką). Co do egzaminów, to na razie wszystko idzie pięknie :) Czekamy całym rokiem na wyniki z filozofii, ale już jesteśmy gotowi na poprawkę - filozof po prostu nas nie lubi i patrzy na nas z taką pogardą, jakbyśmy nie mieli prawa istnieć. Zresztą, nikt nie ma prawa istnieć. I nie istnieje. Sprawdźcie sobie Gorgiasza, gość ma rację. :'D
Dzisiaj w notce mam trzy nagłówki, dwa zamówienia wybrane losowo ze złożonych pod ostatnimi notkami, paczkę tekstur, modelek i sygnaturkę. Mam nadzieję, że każdy znajdzie coś dla siebie :) Zapraszam!

____________________________
a
Nagłówki
Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy. 
x x x x x x x x

Jedna z prac, z których jestem bardzo zadowolona. Myślę, że jedna z lepszych, jakie kiedykolwiek udało mi się zrobić :)
Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy. 
x x x x x

Takie sobie. Coś mi tu nie pasuje. 
 Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy. 
x x x x x x x x

Bardzo długo szukałam koloryzacji do tej pracy, ale żadna nie działała tak, jakbym sobie tego życzyła. Zrobiłam więc swoją i wyszła taka kolorystyka - ten błękit bardzo mi się podoba! :)
____________________________
 a
 Zamówienia

dla Insane
 Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.

Dodałam odrobinkę błękitu na Twoje życzenie. Nie jest on za bardzo widoczny, nie chciałam przesadzić, jednak też to, że szablon był gotowy dwa tygodnie wcześniej, zablokowało mi możliwość większego kombinowania z kolorami. 
Po odbiór i poprawki zapraszam na maila ariana.prace@gmail.com :)

dla  Nocta K
 Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy. 

Bardzo miło pracowało mi się z tym szabonem, jednak teraz boję się, że za bardzo zaszalałam z kolorami. Powiedz mi koniecznie, co myślisz - tu w komentarzach albo w mailu na ariana.prace@gmail.com.
____________________________
a
Dodatki

Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy. 
x x x x x

 Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.
x x  


Dziękuję Wam za wszystkie komentarze pod ostatnim postem, było mi niezmiernie miło je czytać! Niestety naprawdę nie miałam czasu na odpowiedzi, wiedzcie jednak, że jestem Wam bardzo wdzięczna za tak miłe słowa! :) Zapraszam do wskazywania swoich faworytów dzisiejszej notki, dodawania opinii i sugestii. Do następnej notki! ♥

6 komentarzy:

  1. Ariana! Daaawno mnie tu nie było, oj dawno. Ja także się stęskniłam:) Niestety, nie miałam nawet chwili, aby wejść na Starved Souls.
    Dziś zacznę od końca. Te tekstury są genialne. Jak Ty je robisz? Prawdziwe dzieła sztuki. Poza tym, moim faworytem jest pierwszy nagłówek. Ostatnio moją uwagę przyciąga wszystko, co bordowe. Podoba mi się także to, że modelka jest tylko drobnym elementem całości, a nie zajmuje 3/4 nagłówka. Oczywiście nie mam nic przeciwko dużym zdjęciom postaci, ale w tym przypadku jest to miła odmiana, z którą nieczęsto się spotykam.
    Tęskniłam za oglądaniem Twoich prac i muszę jak najszybciej nadrobić notki, które przegapiłam. Postaram się znowu komentować tak, jak robiłam to niedawno, ale niestety też mi brak czasu. Nie wiem czy wciąż trwają u Ciebie egzaminy, ale jeśli tak to życzę powodzenia!
    Ściskam♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy nagłówek jest po prostu magiczny. Zakochałam się w nich i nie mogę oderwać od nich wzroku. Jak ty to robisz?
    Od wczoraj prześladuje mnie zły humor i brak weny do tworzenia prac na swojego bloga, ale twoje prace od razu sprawiły, że się uśmiechnęłam. :)
    Moim faworytem jest, a raczej są wszystkie nagłówki :D. Każdy motywuje mnie do działania.

    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne prace! ♥
    Pierwszy nagłówek powalił mnie na kolana, szczerze mówiąc <3 Pozostałe też są piękne, a szablony to już wgl. <3 Masz O.G.R.O.M.N.Y. talent kochana :*

    A tak na marginesie, to pobiorę sobie teksturki i koloryzacje z kilku notek ;3
    Pozdrawiam :*
    Cherry (ealier Hope)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym złożyć zamówienie na mojego bloga jest on o Leonettcie
    Mam nadzieję że zechcesz go wykonać
    *Hasło: starlight
    *Link: http://zakletamiloscleonetta.blogspot.com/
    *Układ: myślałam o czymś takim http://orig10.deviantart.net/b6a7/f/2009/166/c/4/sortilegio_banner_by_frozen_charm.jpg
    Tyle że z Leonem i Violettą ale nie upieram się
    *kolorystyka: ogólnie nie mam pomysłu na pewno nie chę jakiś takich jaskrawych mp. Zielony żółty itp. Taki bardziej stonowany
    *zdjęcia pozostawiam tobie
    *cytata chciałabym : To jest jak… zaklęcie miłości!
    Kontakt leonetta.forever11@gmail.com
    Jagoda Castillo
    w razie pytań śmiało pisz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałabym żeby cutat był po hiszpansku czyli
      Es como... Sortilegio Sortilegio de amor

      Usuń