Starved Souls
strona główna zasady pobierania i zamawiania kredyty pobrania buttony polecane
Ariana | Blogger | X X

Archiwum bloga

Twój tekst

Cześć! Znajdujesz się na blogu graficznym Ariany.

Ewentualne zamówienia proszę kierować na maila ariana.prace@gmail.com. Darmowe szablony i dodatki możesz pobrać z mojego deviantArta.

Już wkrótce nowy post!

Obserwuj!

6.9.15

79. Maybe I'm just a ghost?

 http://i.imgur.com/aDb6gw2.png
 x x x x

Cześć!  
Mam nadzieję, że szkoła jeszcze Was nie zjadła :P Miło w końcu patrzeć na młodzież wracającą ze szkoły samemu pełnoprawnie siedząc w domu :D Ale miałam się na Was nie wyżywać. Przepraszam. ♥
U mnie przygotowania do studiów pełną parą. Miliony papierków, dokumentów, terminów... Aż głowa boli. Poza tym, wczoraj skończyłam oglądać Dextera. Płakałam przez jakieś pół godziny po tym, czułam się, jakbym pożegnała się z kimś naprawdę bliskim (spoiler zaznacz, by zobaczyć nie, Dex nie umiera, nie to miałam na myśli spoiler). Szczęście, że jeszcze nie skończyłam książek. Tyle pociechy :P Kilka dni temu zaczęłam oglądać nowy serial, znaleziony całkowitym przypadkiem i oparty na książce, którą przeczytałam kilka lat temu. Mianowicie chodzi mi o Pod kopułą Kinga (i o serial o tym samym tytule). Co prawda książka momentami była nudnawa, jednak serial zapowiada się fajnie. Już jest tam jeden psychopata, więc jestem spokojna o psycho-parytet w obsadzie. Zawsze to ciekawiej, gdy ktoś ma odwróconą moralność :)
Dobra, już koniec moich serialowych nudziarstw, dzisiaj mam dla was trochę mniej grafiki niż zwykle, ale więcej dodatków :) Przygotowałam dwie sygnaturki, nagłówek, stare zdjęcie, które postanowiłam graficznie odrestaurować, paczkę tekstur, plik .psd do jednej z sygnatur i koloryzację. Zapraszam!

_______________________ 
Nagłówek

 Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.  
  x x x x x x x x x x x x

Zachciało mi się ciemnego nagłówka, oto i on :P Znalazłam także przepiękne stocki, których wykorzystaniu nie mogłam się oprzeć i taki jest efekt. :)
_______________________  

Sygnatury  

http://i.imgur.com/aDb6gw2.png 
 x x x x

Oto i mój wybranek tej notki. Chciałam dać .psd do niej, ale aż wstyd - składa się z dwóch tekstur i trzech stocków, więc nie ma co pokazywać :P

http://i.imgur.com/CjEEz7j.png 
x x x x x x x x x
_______________________

 Retusz (?)

http://i.imgur.com/gITBEtk.png 
x 

To się chyba nazywa bardziej restaurowanie niż retuszowanie, ale cóż, niech i tak będzie. Pana kompletnie nie znam, choć wygląda trochę jak Adam Małysz po przybraniu na wadze :P 
_______________________ 

Dodatki

  Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.
Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy. Podana strona nie istnieje bądź została przeniesiona pod inny adres internetowy.
_______________________

Ten tydzień byłam całkiem zalatana, więc na komentowanie czasu nie było, ale od jutra zaczynam być na czasie z Waszymi wpisami :) Muszę także zrobić nowy szablon główny, może macie jakieś propozycje? Minimal ze zdjęciem, szablon z grafiką, może całkowicie bez grafiki? Dajcie znać :)
Do następnej notki! ♥

6 komentarzy:

  1. Jak ja bym tak chciała patrzeć jak inni chodzą do szkoły a ja siedzę w domu. Marzenie. No ale mnie został już tylko rok technikum więc tego się trzymam. Co do grafiki to tak. Nagłówek jest przepiękny chociaż ja podciągnęłabym kolor modelek bardziej do koloru tła bo tak to strasznie się wyróżniają ale mimo to praca jest przepiękna. Idealnie połączyłaś ze sobą stocki (zresztą jak zawsze). Ta czarno biała sygnatura jest genialna. Wgl. nie widać że jest na niej tak mało dodatków. Wręcz przeciwnie! Druga sygnatura jest taka cieplutka co bardzo mi się podoba. Ten niby retusz jest świetny! Na prawdę bardzo dobrze ci to wyszło! Teksturki są przepiękne i je oczywiście pobieram tak jak i koloryzację! Hmm co do nowego głównego to ja bym chciała zobaczyć coś minimalistycznego ze zdjęciem typowo jesiennym. Takie moje marzenie *_*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze o czym dziś się wypowiem to TEKSTURY! Najwspanialsze, o mamciu... Już pominę ciemne kolory, za którymi nie przepadam. Po prostu spójrzcie na te cudowne trójkąty, ludzie, patrzcie! Aż mi się łezka w oku kręci tak cholernie mi się podobają. Moje serce się roztopiło już na samym wstępie, więc mój komentarz może być nieco nieskładny.
    Nagłówek bardzo mi się podoba. Modelka idealnie współgra z całą resztą. Uwielbiam to jak łączysz ze sobą kolory, prawdziwa sztuka.
    Znowu te ciemne kolory, ale naprawdę – pierwsza sygnatura podoba mi się niezmiernie. Taka przejrzysta i treściwa, a jednocześnie ma w sobie coś intrygującego. Te gałązki (?) idealnie pasują do tej pracy.
    Dziś jeszcze tylko o retuszu zdjęcia. Nie zaskoczyłaś mnie, to byłoby błędne określenie. Odkąd odkryłam twój blog, wiedziałam, że jesteś zdolna i w tym przypadku się to także sprawdziło. Prześwietnie przerobiłaś to zdjęcie, a nie jestem zaskoczona, gdyż nie wątpiłam, że podołasz :) Efekt jest naprawdę boski.
    Dziś dość krótko, ale to wszystko przez moje paznokcie! Są tak długie, że ciężko mi pisać na klawiaturę. Mam nadzieję, że do następnej notki nieco je podetnę i będę mogła się bardziej rozpisać.
    Ściskam ciepło♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Cuda cuda jak zawsze <3 Przepiękne sygnaturki, nagłówek też genialny. Ta kolorystyka, masz racje, stocki też przepiękne :)
    Pozdrawiam gorąco <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Taa pierwsza sygnatura jest boska, jak ją zobaczyłam na DA to po prostu szczena mi opadła (kłaniam sie)
    pobieram tekstury i koloryzacje
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Hejo! :) Ciemna sygnaturka wymiata! *-* Nagłówek również jest świetny i myślę, że dosyć fajnie prezentowałby się razem z CSS'em w postaci szablonu :)
    Pozdraaawiam c:

    OdpowiedzUsuń
  6. Zakochałam się w obu sygnaturach ♥ nagłówek również jest prześliczny <3
    jak znajdę czas to pobiorę dodatki, ale teraz po prostu nie mam takiej możliwości
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń